keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Auringot kynsillä

Hirveetä kenkkuilua ennen kun blogger suostui näyttämään nää kuvat, mitälie kenkkuili.
Mutta kesä ja aurinko! Tahdon paljon pirteitä ja kirkkaita värejä kaikkialle :D Tilasin eilen jopa pienen erän vaatteita, mekkoja ja biksuja, ja kaikki oli keltasia, oransseja tai pinkkejä.
Nämä kynnet ovat oikeastaan niiltä ensimmäisiltä selkeiltä kesäpäiviltä. En tiedä mikä siinä on, tykkään hopeasta enemmän kuin kullasta, mutta jotenkin tulee iskettyä kultaista kynsille useammin.



Pohjalla on Goshin Vanilla ice, Mavalat ovat Acid yellow ja Tangerine. Kultainen lakka on taas Casuellen nimetön metallilakka. Hilekuorrutukset Evelinen 183sella ja Yes loven numerolla 7.
Mulla pukkaa nyt vähän kiirettä, olen haalinut töitä niin paljon että niitä riittäisi paiskittavaksi vaikka kellon ympäri jokuseksi viikoksi, ja sitä harvinaista vapaa-aikaakin oon onnistunut aikatauluttamaan aika hyvin kaikenmaailman menoilla. Niinkuin mieheke piristävästi totesi mun lysähtäessä eilenillallakin veteläksi sohvalle vihdoin joskus kello miljoona, tyhmästä ja rahanahneesta (varsinkin rahanahneesta) päästä kärsii koko kroppa. Joten mulla ei ole nyt niin paljon aikaa tuhtailla kynsieni kanssa, onneksi geelit on tehnyt jotain taikoja, eikä nytkään viikon vanhat lakat ole kulunut yhtään edes kärjistä. Mulla on kyllä varastossa jokunen lakkaus, joten nakuttelen valmiiksi viikonlopulla postauksia jossain raossa, ettei ihan hiljaiseloksi mene ^^ Ja tää on ihan ohimenevä tilanne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...