torstai 2. kesäkuuta 2011

Kreativ blogger-award

En tiennyt miten päin olisin ollut eilen illalla, kun huomasin oman bloginrääpäleeni päässeen Ninan listalle Kreatin blogger-awardin saajaksi. Oon ihan otettu :3

Homma menee siis näin: palkinnon saajan on tarkoitus kertoa itsestään kymmenen faktaa, ja nakata palkinto eteenpäin kymmenelle blogille. Nämä faktat oli yllättävän hankalia keksiä, ottaen huomioon etten ole kovin pahasti ohi aiheen tainnut lörpätä, joten voisin tarinoida ihan mitä tahansa, ja se olisi blogin puolella uutta informaatiota :D Mutta yritetään!

1. Olen vuoden -09 ylioppilas, ja amiksesta sain paperit ulos -10

2. Jos ottaa vähän sormia avuksi, voi edellisestä laskea, että ikää minulle on kertynyt huikeat 21 vuotta

3. Ammatiltani olen maalari

4. Mulla on jatkuvaa koirakuumetta, mutta ainoa nelijalkainen otus tässä huushollissa on hurmaava puolivuotias syrkkineiti nimeltänsä Möö

5. Mua nähdään äärimmäisen harvoin housut jalassa, sillä viihdin huomattavasti paremmin hameissa ja mekoissa

6. Olin joskus kovinkin tarkka musiikin suhteen, ja kuljin jatkuvasti mp3-soitin taskussa. Nykyään olen paljon kaikkiruokaisempi. Lempibändi on ehdottomasti The Sounds, jaetulla kakkossijalla on Flogging molly ja Lady gaga.

7. Mun sijainti on jossain täälä Turun ja Helsingin välimaastossa, ja olen asunut täälä koko pienen ikäni. Tänä keväänä heittäydyin hurjaksi, ja muutin ensimmäistä kertaa alueelle, jossa on eri postinumero

8. Mulla on yksi viisi vuotta nuorempi pikkusisko, sekä yksi karvainen, nelijalkainen, häntää heiluttava pikkusisko, joka kulkee tuttavallisimmin nimellä Pötkö

9. Mä en muista lakanneeni koskaan varpaankynsiä, koska varpaat on musta ehdottomasti inhottavin osa ihmisessä, eikä niiden lakkaaminen muuta sitä faktaa mihinkään

10. Ykkösherkut on suklaa ja jätski. Oikeastaan kaikki, missä on suklaata, on namia. Varsinkin suklaakeksit (Dopsit on jotain nerokasta). Paitsi, jos niihin on sotkettu jotain asiaankuulumatonta, kuten kahvia, pähkinää, tai kookosta, joita en voi sietää. Jätskeistä ykkösiä ovat ehdottomasti Ben&Jerry's, joista kolmen kärki on Chocolate fudge brownie, Caramel chew chew ja Strawberry cheescake. Wichkin oli tosi hyvää, eilen maistoin ekaa kertaa


Eteenpäin lahjominen onkin sitten vähän hankalaa, koska Nina oli linkannut jo suurimman osan niistä, joille mäkin tän olisin voinut laittaa, ja mun on varmaan turha tehdä samaa heti uudelleen. Mä seurailen oikeastaan lähinnä blogilistan kautta, ja niitä blogeja on vaan ihan kourallinen. Sitten on ne blogit, joiden olemassaolon muistan tasaisin väliajoin, ja käyn kurkkimassa kaikki viimekäynnin jälkeen tehdyt päivitykset, mutta keskitytään nyt niihin seurannassa oleviin, suomenkielisiin blogeihin. Mä en nyt pääse ihan kymmeneen, mutta näille kuitenkin: Manicure Madness, I love my nails, 35 kiloa kosmetiikkaa ja Jos edes kynnet. Lähemmäs kymmentä oltaisiin päästy, jos olisin heittänyt toiseen kertaan Värileikkejä, Colouring my life, Pieni kynsiblogi ja Playing with polish, mutta eiköhän ne kymmenen faktaa sitten ole nopeampien ansiosta jo nähty ;)

2 kommenttia:

  1. Ooh! Olemme kovin otettuja ja palaamme palkinnon ääreen mitä pikimmin. Kiitos :D
    - Papu -

    VastaaPoista
  2. Nyt vasta huomasin tämän, teen toki kunhan kerkeän!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...