sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Kynnet rippijuhliin

Aluksi mulla oli selvillä vain se, että käytän tuota korallista lakkaa, kun se tosiaan oli melkein täysin mun mekon värinen, mutta hakkasi ihan tyhjää koristuksia miettiessä. Vinolakkaukseen tuo lakka oli vähän turhan mitäänsanomaton, enkä yksiväristä halunnut lakata. Joten päädyin liukuvärjäykseen, taas.

Tyyliltäänhän nämä ovat aikalailla samanlaiset kuin hetki sitten väsäämäni kynnet lakkiaisiin, mutta tykkään kyllä silti hurjasti. Enkä olisi ikinä valinnut noita kahta väriä yhteen ilman sitä mekkoa :3 Peukalossa ja nimettömässä perhoset ovat vähän eri tavalla, sitä ei tosin ihan äkkiseltään taida huomata.

Näillä mentiin. Liukuvärjäyksessä Models Ownin Gold rush ja H&M:n Coral. Perhoset ovat Konadin laatoista m36 ja m39 merkin omalla valkoisella lakalla. Nämä on kuorrutettu Evelinen lakalla 268. Isompiin perhosiin laitoin keltaisia strasseja, pienempiin kalastin glitterhiput Yes Loven lakasta 7.

4 kommenttia:

  1. On tosi nätit kynnet!
    En olisi ikinä tajunnut noita värejä yhdistää mutta toimivat tosi kivasti.
    Tämä lakkaus menee mun"inspiraatio-kansioon" (Älä huoli,mulla ei ole blogia jonne näitä kopsaisin omina ideoinani,omaksi huvikseni vain tallensin) :)

    VastaaPoista
  2. Heh, kiitoksia :)

    Ja Plaz^, en minä tuosta nokkiini ota ollenkaan, päinvastoin oon vähän imarreltu :D

    VastaaPoista
  3. Tosi, tosi ihanat! :3 Väriyhdistelmäkin on niin perfect♡ Sain tästä hyvän inspiraation isoveljeni rippijuhliin, paitsi että värit sovittelin tietysti omaan mekkooni sopiviksi, tein vinolakkauksen ja kaikenlisäksi en omista noita konadlaattoja, joten käytin kynsitarroja :D Eli periaatteessa tuli ihan erilaiset, mutta näitä mukaillen :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...