keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Holokyyri

Mulla tosiaan heräili pieni himo lakkailla hololakoilla tuon viimepostauksen takia.

Taas mä olin kotona vasta siihen aikaan, että piti loikkia kameran kanssa viimeisen auringonvalonsäteen perässä tuola takapihalla ja vähän rajojen ulkopuolellekkin, mutta saimpahan edes jonkinmoiset kuvat otettua. Vähän tuo varjo nyt käy päälle, mutta noh, parempaankaan en tuohon kellonaikaan enää pystynyt :D Alunperin tarkoitus oli rajata toinenkin lakka strasseilla, mutta ehkä ihan hyvä, että se jäi nyt tuohon.

Alla on tuo merkitön French pink, hololakat ovat Evelinen, hopea 406 ja punainen 419 (jokseenkin huvittavaa, että hopea on luokiteltu Party colours-sarjaan ja tuo punainen Holograficiin, vaikka ne osuis paremmin nappiin juuri toisinpäin), rajaus tietty Kissin Blackilla.

Ja tuli taas vastaan tuo strassivarastojen rajallisuus. Pitää korjata asia ensitilassa!

Ja hei, mulla on melko järkky työviikko taas edessä, jonka jälkeen karkaan viikoksi keskisuomeen mökkeilemään netin ulottumattomiin. Koetan näpyttää postauksen tai pari sille ajalle, mutta loman jälkeiselle ajalle ei pitäisi kovinkaan paljon ylitöitä jäädä, joten mulla on taas enemmän aikaa tuhtailla blogin parissa. Jos jollakulla olisi postausehdotuksia/toiveita aiheesta tai vaikka vähän vierestäkin, hyvän maun rajoissa tietty, ottaisin mielelläni niitä vastaan! Olisi sopivasti aikaa muhitella niitä pääkopassakin ennen kun pääsen toteutusasteelle ;)

2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...