sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Munak... eikun kukkasia

Terrve! Olen taas kotona lakkojen ja läppärin äärellä. Kelit ei pahemmin hellineet mun kesälomailua, mutta kerkesin kuitenkin ensimmäisenä päivänä palamaan auringossa ja muuten kaikenlaiset itikat ja öttiäiset söi ja pisti mua siihen malliin, että järki oli lähteä siihen kutinaan, joten eiköhän ne kunnon kesäloman kriteerit tulleet täyteen. Ja oli todella rentouttavaa olla ilman kännykkää, tietoa kellonajasta tai huolta itsensä edustavuudesta, että ei tässä valittamista.

Mutta jos se niistä löpinöistä. Seuraavat kynnet tuli väsättyä ristiäisiin. Mun mekko oli valkomusta ja tahdoin niiden seuraksi pirtsakat kynnet, eikä mulla ollut pahemmin aikaa miettiä ja ideoida niitä. Nämä tuli siis väkerrettyä hitonmoisessa kiireessä ja sitä mukaa tehden kun idoita päähän pälkähteli, joten tulos on vähän sen mukainen.
Vasta kuvia pienennellessäni tajusin, että nuo näyttää enemmänkin munakkailta kuin kukkasilta :D Varsinkin, kun tuo yksi strassi on lähtenyt vaeltamaan ihan omille teilleen! Mökillä taas sitten huomasin, että nämä mätsäsivät pelastusliiveihin (vietinhän sentään melkeen puolet lomasta veneen keulassa lojuen kirja kourassa kun muut kiskoivat järvestä ahvenia), bikineihin ja eniten käyttämääni kesämekkoon. Nuo kukkastrassitkin olisi voinut jättää pois, mutta ei nämä kait ihan täydet flopit kuitenkaan olleet, kun sisko ilmoitti tänään, että saan tehdä sille samanlaiset. Otin kuvan muuten vasta ihan äsken, ja pakko kehaista, että ovat pysyneet koko viikon siisteinä kiitettävän hyvin. Vaikka tuli rymyttyä metsässä mustikassakin pariin otteeseen.

Pohjalla oli tuo Flormarin keltainen U22, kärjissä Models own Orangeade, rajaus Yes Loven 243, epämääräinen kuvio H&M:n White.

4 kommenttia:

  1. Kivathan nuo on! Ja tuo Mo:n oranssi on ihana!

    VastaaPoista
  2. Hih, kiitos molemmille :) Ja tuo oranssi tosiaan ON ihana, olen käyttänyt sitä ihan liian vähän.

    VastaaPoista
  3. Sulla on TOI! Siis toi models ownin Orangeade, mitä mä aina hiplaan kaupassa ja sanon aina mahdollisille mukanaolijoille "tässä on tää minkä mä haluaisin". Mä en sit tiedä miks en sitä osta? varmaan kun jotenkin MO:t on musta kalliita ja mulla on niitä 2, joista kumpikaan ei oo kovin hyviä (cremejä).

    Kynnetkin on ihanan raikkaat ja söpöt!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...