maanantai 22. elokuuta 2011

Tylsääkin tylsemmät laiskotuslakkaukset

Houkutteleva otsikko, eikös vaan :D Mulla on joku kynsimasennus päällä kun ajatukset pyörivät ihan muualla, mutta ei sitä nyt sentään kuluneissa lakkauksissa voi kulkea. Siksi turvauduin Graffitilakkaan, vaikkei se mikään mun lemppari olekkaan.

Jotain mystistä on selkeästi tapahtumassa, sillä levitettyäni tuon pinkin koko kynnelle, katselin järkyttyneenä että voi ei, enkai mä tätä tällaiseksi voi jättää... Kuvassa näkyy näköjään tyylikkäästi myös linssisuojus kun se roikkuu tosi kätevästi kamerassa ja olen aina ihan solmussa sen kanssa mutta noh, olkoon! Lakkoina siis Flormarin Konehelsinkimikälie U24, Isa Doran graffitilakka 801 Black tag, päällä evelinen 268.


Ja ne mun ajatukset on muuten pyörineet tässä.


Karvakaveri muuttaa mun huostaan tämän viikon torstaina, että annettakoon anteeksi tämä hetkellinen kynsilaiskuuslaiskuus, jookos? ^____^

4 kommenttia:

  1. uijjui! Söpöjen koirien vuoksi annetaan anteeksi mitä vaan!

    VastaaPoista
  2. Voi miten ihana koiruus.:) Voin kokemuksesta kertoa et sitten kun toi muuttaa sun luo niin sul ei oo aikaa lakkailla kynsiä.:D Taikka jos jostai sitä aikaa saat niin toi tulee ja näykkäsee lakkauksiin reiät.:D

    VastaaPoista
  3. Voiiii mikä söpöläinen! Mikäs hää on rodultaan? Mulle tulee aina näitä tämmöisiä uutisia lukiessa niin ikävä mun entistä koiraani (toki siis ikävä on kokoajan, mutta korostuu entisestään näissä tilanteissa), mun Nestori oli niii-in ihana että. Mun eka "lapseni" <3

    VastaaPoista
  4. Keijju: No niin mustakin! Saattaa kyllä olla että oon eri mieltä, kun se ekaa kertaa murtautuu vaikka kynsipakkiin tai vaatehuoneeseen... :D

    Emmi: Hah, no joo, mutta yritys nyt ainakin on kova :D Eikä se varmaan loputtomiin kaikkea mahdollista haukkaile ja mutusta, toivottavasti ainakaan!

    Mirja: Eikös vaan ookkin n__n Merkiltään hän on havannankoira.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...