maanantai 19. joulukuuta 2011

Arvonnan voittaja

Ihan ensimmäiseksi, kiitos hurjasti siitä, että osallistumiset sujuivat täysin asiallisesti! Mun piti hoitaa tämä eteenpäin jo eilen, mutta päädyinkin viettämään viikonloppua kaverille kauas koneen ääreltä ja palailin eilen kotiin niin myöhään, ettei paljoa arvonnat enää kiinnostanut... :D Mutta nyt olisi voittaja selvillä! Otin avukseni random.orgin, ja se antoi seuraavan tuloksen:

Voitto menee siis Rossulle, onnea! Nakkasin sinua sähköpostilla, joten kurkkaisitko postilaatikkoosi, jotta saadaan homma hoidettua kunnialla loppuun saakka :)


Arvonnan yhteydessä saatu palaute ja toiveet olivat suurin osa melkolailla samoilla linjoilla. Ruusuja tuli selkeistä kuvista ja hyvälaatuisista kuvista (kiitoksia vaan avokin kameralle, jonka olen melko tehokkaasti ominut tätä varten), kynsiä kehaistiin hienoiksi ja jopa erikoisiksi ja postauksia monipuolisiksi. Oikeastaan ainut selkeästi mielipiteitä jakava seikka tuntuu olevan blogin ulkoasu. Monen mielestä se on selkeä, neutraali ja rauhallinen, toisia värimaailma on tunkkainen, tylsä tai likainen, eikä siis sen puolesta pahemmin miellyttänyt. Mä hain ihan tarkoituksella tähän uuteen ulkoasuun rauhallisempaa ja inasen tummempaa maailmaa kun siihen ensimmäiseen vaaleanpunaiseen/siniharmaaseen, ja olen itse tähän aikalailla tyytyväinen, joten tällä mennään nyt ainakin jonkun aikaa :) Makuasioitahan nämä ovat, ja jos tämä on helppolukuinen ja selkeä, mikä nyt on musta pääasia, en lähde tästä sen enempää huolta kantamaan.
Pisin miinus tuli epäsäännöllisestä ja harvasta postaustahdista. Se mua harmittaa vähän itseänikin, mutta tällä hetkellä en valitettavasti pysty parempaan. Lakkailen kyllä aina kun aikaa löytyy ja postailen sitä mukaan kun materiaalia kertyy. Juurikin siksi, etten ehdi pakertamaan kynsien parissa päivittäin, postaukset tulevat aikalailla reaaliajassa, ja jos jotain pääsee kertymään jonoksi asti, se on kyllä purettu viikossa tai maksimissaan parissa. Toivottavasti ymmärrätte :)

Postausehdotuksia tuli muutama, ja niitä lähden toteuttamaan aina tilaisuuden tullen. Suurinta suosiota saivat tutoriaalit. Niitä tulee ihan varmasti heti, kunhan keksin, mistä niitä teen! Tykkään tehdä tutorialeja, mutten tahdo tehdä niitä lakkauksista, joista on jo läjäpäin hyviä ohjeita, tai lakkauksista, jotka ovat niin helppoja toteuttaa, ettei niihin pahemmin ohjeistusta tarvitse. Hankalaksi menee :D Siksi mä pyytäisinkin, että jos joku julkaisemistani lakkauksista on sellainen, josta niitä ohjeita kaipailisitte, kertokaa se minulle. Toteutan kyllä ne mielelläni. Toive tuli myös postauksesta luottolakoista, tämänkin toteutan varmasti viimeistään ensi vuoden alussa. Uudelle vuodellekkin haluttiin teemakynsiä, sellaiset on myös tulossa. Käsinmaalauskin sai kannatusta, ja myönnän itsekkin luikerrelleeni viime aikoina enemmän siitä, mistä aita on matalin, ja jättänyt käsinmaalaukset vähemmälle. Ryhdistäydyn tässäkin, kunhan keksin sopivat kynnet :) Toiveissa vilahti myös se videopostaus. Olen muistaakseni joskus maininnutkin, että se on mulle vähän mörkö: en suuremmin tykkää katsella videopostauksia, joten mulla ei ole myöskään mitään hinkua sellaista tehdä. Koskaan ei saa sanoa ei koskaan, mutta muotoillaan nyt sitten vaikka niin, ettei ainakaan ihan lähiaikoina. Kun sitten taas yksi, joka toteutuukin jossain vaiheessa, on toive teemaviikosta. Sellainen on muhinut mun päässä jo jokusen tovin, mutta koska tahdon ihan tosissaan sen olevan viikko, eikä seitsemän postausta tiputellen silloin tällöin, menee hetki, ennen kun saan materiaalin kasaan ja julkaistua.




Ja mihinkään liittymätön loppukevennys, geelikynsivermeet sisältävä pakki ja "et varmasti koske nyt tähän, kun mä tahdon leikkiä"-karvakaveri. Ihan vaan siksi, että olen hillinnyt itseni niin hyvin, enkä ole spämminyt postauskaupalla Rääpälettä tyrkylle.


2 kommenttia:

  1. Onnittelut voittajalle! (:
    Mulla olisi pienoinen toive, tekisitkö tutoriaalin näistä kynsistäsi:
    http://liukuvarjatty.blogspot.com/2011/04/kultaa-ja-pitsia.html
    Tiedän, että ovat jo vanha tekele, mutta olen ihanillut niitä jo pariinkiin otteeseen ja tuli tässä hommailtua erääseen alkukevään juhlaan mekko, johon nuo kävisivät niiin hyvin! (:

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...