torstai 22. joulukuuta 2011

Skittlebeetle

Nyt on tiedossa mulle hyyyvin epätyypillinen kuvatulva :D Olen niin lapsekkaan innoissani näistä Beetle Juiceista, ettei ole todellista! Halusin päästä sutimaan niitä heti kynnelle, mieluiten kaikkia kerralla, ja kun niitä kerran on sopivasti viisi, niin...

Nyt kun kerran olin poikkeuksellisesti kotona siihen aikaan, että päivänvaloa riittää edes nimeksi, hyödynsin sen ja roikuin kameran kanssa inasen terassin ovesta ulkopuolella :D

Lemppariksi kohosi nimettömässä oleva Purple blue.

Olin ihan varma, että suosikiksi kohoaisi peukalon Pinky brown. Hurjan nätti on kyllä sekin!

Ensimmäisen kerroksen jälkeen ajattelin, että pikkurillin Aqua violet olisi suurin huti, joten yllätin itsenikin huomatessani, että suurin pettymys olikin etusormessa kököttävä Golden green. Väri on kyllä kaunis, mutta vaikka mä miten sormeani väännän ja käännän, se kultaisuus ei tule kovinkaan voimakkaasti esille.

Keskisormessa vielä Emerald black, jonka sivellin on huonoksi tuurikseni vähän harottavampaa sorttia :< Hajakarvoja on onneksi kuitenkin vaan kaksi, joten eiköhän tästä selvitä pienellä napsimisoperaatiolla.

Etusormeen on näköjään tarrannut karva ja peukalossa on muuten vain jotain jännää rönää, mutta ei anneta pikkuisten sivuseikkojen häiritä :P

Mun kynnet koki muuten pienen kolauksen, kun huomaamattani revin niitä istuessani hammaslekurin odotushuoneessa. Mulla on ihan kamala hammaslääkärikammo, ja yhden hampaan saatua juurihoitotuomion puski näköjään vanha paha tapa pintaan, mulla oli meinaan ennen kynsihurahdusta tapana repiä kynnet hermostuneena ihan nysiksi. Mitään muutamaa milliä kummempaa järkytystä ei onneksi päässyt tapahtumaan, mutta harmittaa silti!

3 kommenttia:

  1. Oot kyllä ihan oikeassa, että toi Purple blue on kivoin. muut värit näyttää vähän vaisuilta jos niin voi sanoa. :D Näin kun nää nyt näki niin innostus vähän väheni kun ei ollutkaan niin kivan näkösiä, mutta jääpähän rahaa esim. Color Clubeihin yms. :)

    VastaaPoista
  2. Mäkin olin eniten odottanut tuota Golden Greeniä ja se pääsi kynsille tänään. Ikävä kyllä sen osalta koin samoin hieman pettymystä. Mutta onneksi löytyy myös tuo Purple Blue, ja se näyttää sen verta kivalta että korjaa tilannetta :)

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä kaikki ovat aivan ihania värejä, etusormen väri (golden green) taas osottautui omaksi lempparikseni. (: Tuo Purple blue on kyllä todella ihana väri!! [:

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...