tiistai 27. joulukuuta 2011

Tinsel town

Mulla oli suuruudenhullut suunnitelmat joulukynsistä ja siitä, että tekaisen samalla tuton niistä, mutta joulupäivänä huomasin olevani kaiken sen siivoamisen ja sähläämisen jälkeen senverta naatti, että aatto mentiin tylsästi kultaglitterillä kuorrutetulla punaisella. Joulupukki oli kuitenkin jotain kautta kuullut, että olin ihastellut China Glazen Belle of the Ball-boksia kampaajallani (tietysti sillä, että kampaaja pisti äitille viestiä ja vihjaisi asiasta saattaa olla jotain tekemistä tän paketin kanssa), ja se sitten odotti mua kuusen juurella paketoituna :) Mun ihan ekat China Glazet, jee! Jostain syystä ei ole sitä tilausta tullut tehtyä vaikka on pitänyt ja pitänyt, mutta viimeistään näiden kahden lakan jälkeen pitää kyllä kotiuttaa niille kavereita. Olen meinaa melkoisen paljon positiivisesti yllättynyt ainakin tämän ensimmäisen laadusta!

Tinsel Town on melkoisen vaikea kuvailla, ja vaikka nämä kaksi kuvaa antavat siitä todella ristiriitaisen kuvan, molemmat osuvat valaistuksesta riippuen ihan nappiin.

Eipä siitä kauaa ole, kun sanoin, ettei täälä varmaan pahemmin swatcheja tulla näkemään... :D Mä katselin pitkään kynsiäni ja pengoin koristejuttuja läpi, mutten keksinyt yhtään mitään, mitkä tähän sopisi. Joten mitä sitä näyttävää lakkaa peittämään ihan vaan siksi, että mun PITÄÄ koristella.

Ja koska olen aikalailla myöhäisherännyt tämän merkin kanssa, en siitä käy sen suuremmin jaarittelemaan kun tämä on varmaan useimmille aikalailla tuttu juttu, mutta sen verran pitää mainita, että kuivumisnopeus ja peittävyys ovat hurjan iso plussa. Tietty eroja on varmaan ihan väreissäkin, mutta tämä on ainakin hurjan laadukkaan oloinen.

Toisena lakkana pakkauksessa oli siis Champange Bubbles, palailen siihen joskus myöhemmin.

Mulla jäi jouluntoivotuksetkin kaikessa tohinassa väliin, mutta sanotaan nyt sitten vaikka, että hyviä välipäiviä kaikille! Ja varsinkin niille onnekkaille, joilla on vielä lomaa... Mun piti palata tänään töihin, mutta eipä sielä mitään sähköä ollut, ja lähikunnissa ei kuulu edes kännykkä, niin on vähän kommunikaatio-ongelmia pomon kanssa. En minä kyllä ylimääräisestä rokulipäivästä valita.

1 kommentti:

  1. Heips! Blogissani on Ystävänpäivä kynnet -kilpailu, käyhän kurkkaamassa jos vaikka innostuisit osallistumaan :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...