maanantai 19. maaliskuuta 2012

Helmi/maaliskuun luottolakat

Ihan täysin tyhjin kysin en ole tallustellut, vaikka koristeluiden osalta onkin ollut hiljaista. Olen ollut jo helmikuun puolesta välistä vakaasti sitä mieltä, että nyt on jo KEVÄT, kun päivä pitenee ja lumi alkaa vihdoin sulaa ja aurinko paistaa ja linnut laulaa ja ties mitä, ja tästä olisi voinut päätellä, että kirkkaat värit ja glitterit olisivat vetäneet mua puoleensa, mutta toisinpa kävi. Kerta toisensa jälkeen olen napannut samoja pulloja hyppysiini, ja lähes poikkeuksetta ne ovat olleet tummia tai likaisia sävyjä. Mistälie johtunee. Tässä siis pieni yhteenveto niistä!

Natural code: Drama queen. Vaikkei tämä nyt ollutkaan ensimmäistä kertaa kynsillä, se oli ensimmäsiä kertoja yksinään koko kynnen peittona. Kaunis syvänsininen, pientä shimmeriä sisältävä lakka.

Barry M: No161. Ostin tämän ollessani Briteissä kielikurssilla 2007. Se oli sitä aikaa, kun tukassa oli melkein identtistä väriä, ja musta oli hauska idea mätsätä kynnet hiuksiin. Tuohon aikaan se oli tehokäytössä, mutta on kyllä yksi mun lemppareista edelleen.

Näyttävyyttä halutessani sudin kynsille uutta luottolakkaani. China Glaze: Tinsel town. Tätä olen hehkuttanut jo senverran ennestäänkin, että lisäanalyysit ja tarinat lienevät turhia.

Valehtelenkohan paljon, jos sanon näiden olevan Isa Doran viime syksyn lakat? Bronze patina ja Forest ovat molemmat nätin syvänväriset ja sitäkin nätimmin kimaltavat lakkakaverukset. Mulla on visio, että leimaan Forestin päälle joskus vielä koko kynnelle jonkun lehtikuvion, ja olen sen kertaalleen jo tehnytkin, mutta eihän tuosta Konadin kultaisesta oikeen mihinkään ole... Toivottavasti saan hyppysiini kunnon leimailukultaisen ennen kuin Forest loppuu!

Viimeisenä Models Ownin kolmikko: Purple ash, Grace green ja Purple grey. Olkoon vaan miten likaisia ja tunkkaisia sävyjä tahansa, toimii silti yhdessä ja erikseen loistavasti.

Ja hei, Models ownista puheenollen! Moni on tähän varmaan jo törmännyt merkin omalla Facebook-sivulla tai muissa kynsiblogeissa, mutta en vaan malta olla mainitsematta, että...
Kuva täältä.
Beetlejuice saa jatkoa kolmen lakan verran, jess! Lakkoja voi alkaa kotiuttaa merkin omilta kotisivuilta tänään, ja toivottavasti kohta myös Seppälöistä. En myönnä käyneeni nuuskimassa paikallisessa liikkeessä jo perjantaina ihan vaan varmuuden vuoksi... On meinaa ihan satavarma juttu, että Copper pot, Tropical sun ja Indian ocean muuttavat mun pakkiini.

3 kommenttia:

  1. aaa ihania kaikki noi lakat, onko toi natural code peittävyydeltään hyvä? koska mulla on noista hieman huonoja kokemuksia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli kyllä tosi positiivinen yllätys Natural coden lakaksi, peittää kahdella kerroksella :) Noissa tuntuu olevan kyllä tosi vaihteleva laatu, esimerkikti tämä on ihan loistava, mutta edellisen postauksen vaaleanpunaisella ei saa peittävää tulosta vaikka kuinka monta kerrosta läästisi.

      Poista
  2. ihania noi modelsownin lakat ! mun silmäää miellyttää erityisesti toi sininen ja keskimmäinen : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...