tiistai 6. maaliskuuta 2012

Huhuu, moi, muistaako kukaan mua enää..? :D olen edelleen ehjä ja yhtenä kappaleena, vaikkei postaustahdista uskoisikaan! Ihana nähdä että te olette kuitenkin tallella, ja että joukkoon on eksynyt muutama uusikin lukija :) olen ollut (taas) maailman huonoin bloggaaja, anteeksi hurjasti siitä, mutta lupaan parantaa tapani kyllä iiihan lähiaikoina. Oon potenut vaihteeksi täydellistä inspispuutetta, ja painellut menemään yksiväriset lakat nysäkynsissäni. Viime viikonloppuna tuli kuitenkin pienoinen herätys, kun miespuolinen kaveri tarkasteli mun tassuja ja kysyi pettyneenä, että miksi mulla on näin tylsät kynnet... :D nyt on kyllä ideoita ihan jonoksi asti, mutta aikaa ei niinkään, kun olen taas mennyt lupautumaan repeämään pariin paikkaan yhtä aikaa. Mutta ensi viikon jälkeen helpottaa! Ja koitan keretä paikkailemaan hiljaiseloani jo viikonlopulla, ettei teillä menis ihan usko muhun ^_^

Lepyttelen teitä vielä Rääpäleellä, koska se on niin söpö, ettette te voi olla mulle kiukkuisia. JOS nyt osasin edes lisätä kuvaa oikein, tää iPhone-sovellus on mulle ihan vieras enkä nyt pääse läppärille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...