tiistai 28. elokuuta 2012

Born this way

Eilen oli melkosen huikee päivä. Oon tähän asti nähnyt livemusiikkia vaan festareilla ja baareissa, ja eilen sitten lähti areenaneitsyys ihan rytinällä, kun hurautin Helsinkiin katsastamaan Gagaa! Mä en edes yritä sanoin kuvailla sitä keikkaa, se oli jotain ihan mieletöntä.

Mä en lähtenyt kasaamaan itselleni mitään sen kummempaa gaga-asustusta, mutta ajattelin panostaa sen sijaan kynsiin. Lähdin liikkeelle ihan vaan googlailemalla, ja ainoat lyhyempiin kynsiin istuvat krumeluurit tuntuivat olevan nämä. Kuva on vähän kehno, ois pitänyt tarkastaa laatu koneelta saman tien, nyt nämä ovat jo tiputelleet sen verran koristuksia ettei pahemmin kehtaa esitellä.

Ja tokihan mikrohelmet päästivät väriä! Oon kyllä lueskellut että useallakin on ollut samansorttista ongelmaa, mutten tietenkään muistanut ottaa sitä huomioon päällyslakkaa levitellessäni. Musta lakka on We care iconin True Black. Suurin osa hopeisista asioista on ostettu eBaystä niitteinä, mutta muotonsa puolesta eivät kyllä pahemmin siltä näytä... Laitoin joukkoon vähän kirkkaita strassejakin, mutta ne sumenivat noiden rinnalla päällyslakan vaikutuksesta todella mitäänsanomattomiksi.

Kynsien pituus on nyt jokseenkin surullista katseltavaa. Olin ennen innokas kynsien repijä, ja annoin itselleni luvan toteuttaa tätä mielihalua niin kauan, kun mulla on jäljellä vielä geelien viivailujen jäljiltä heikohkoa kynttä... Ja olen kyllä ottanut siitä kaiken ilon irti :D Ei ole kyllä enää montaa milliä kasvateltavaa, onneksi, terveet ja vahvahkot kynnet ois ihan kivaa vaihtelua!

4 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet oot taas saanu aikaseks! Rakastan ite mustan ja punaisen yhdistelmää. Eikä noi sun kynnet oo musta yhtään hirveet tai liian lyhyet,itelläkin on tollaset suht.lyhyet..vaikka makuasiahan tuo:D Ja vielä se,että täällä istuu yksi kateudesta vihreä,liittyy vahvasti tuohon Gagan keikkaasi..
    :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mustalla ja punaisella saa kyllä kivaa jälkeä aikaan, kun muistaisi vaan palata siihen yhdistelmään useammin :)

      Poista
  2. Oi enpä huomannut keikkareissulla katsella sun kynsiä ollenkaan, siistit! Sopi kyllä hyvin teemaan.

    On kyllä sun vika, että Liisan kanssa ollaan innostuttu kynsijutuista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä oon niin ylpee itestäni, kun oon onnistunut levittää tätä eteenpäin :--D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...