torstai 16. elokuuta 2012

Hopeaista pilkettä

Huhuh, pari viikkoa hujahti taas kummasti johonkin ilman, että tuli paljon kynsilakkalaatikkoa vilkaistua. En mä leojämissä sentään kulkenut, mutta viime viikonlopuksi tuhtaamani kynnet oli vaan kertakaikkiaan niin hirvittävää katsottavaa, etten viitsinyt ottaa niistä edes kuvia tänne :D

Mutta palailenpas taas tuon viimeisimmän kynsilakkatilauksen pariin! Lorelei's tiara oli yksi sellaisista "no tää on varmaan ihan nätti ja koostumukseltaa tinseltownintapainen"-täytelakka, mutta onneksi ei jäänyt klikkaamatta ostoskoriin! Voi tätä kimalluksen määrää *__*

Peittävyyskin on ihan omaa luokkaansa, kaikki kynnet on töpötelty vaan kertaalleen. Se on sitten varmaan eri juttu, miten hyvin näin paksu glitterkerros kestää kynsissä, mutta onneksi tällaisissa on helppo paikata kulumia.

Oli vaikeuksia pitää taas koristelut kohtuullisina: liukuvärjäys tällä lakalla on tosi näyttävä jo itsessäänkin, mutta silti jotenkin alastoman oloinen. Mulla on mennyt näyttävät liukuvärjäykset tässä viime aikoina useampaankin kertaan niin överiksi, että koko sekametelisopat on jäänyt sitten lopulta kokonaan julkaisematta (ja siksi Ginan Viva glam-lakka on edelleen blogin puolella edustamatta, vaikka olen sitä ahkeraan käyttänytkin). Nyt ymmärsin lyödä jarrut pohjaan siinä vaiheessa, kun pyörittelin kolmatta strassihyrrää käsissäni ja mietin, että saisko näitäkin vielä ahdettua mukaan... Ja oli muuten pirullinen siistiä tätä liukuvärjäystä, nuo glitterit ei vaan tahdo lähteä iholta ilman taistelua! Siivoiltavaa olis edelleen, mutta mulla ei riittänyt enää kärsivällisyys jatkaa sitä hommaa yhteen pötköön :D Lakkauksen pohjana on pari kerrosta Studio Onen ranskislakkaa, joka on yllättäen kohonnut mun lemppariksi punertavissa nudeissa.

"Pistä nyt ne tyhmät lakat pois ja heitä mulle mäyristä!"
Mutta hei, mä kaipailisin teiltä mielipidettä! Oon muhitellut sellaista ajatusta, että pistäisin ulkoasua taas vähän uusiksi. Lähinnä sitä mietiskelin, että ootteko tykännyt tästä nykyisestä kuvakoosta ja siitä, ettei kuvia voi klikkailla suuremmiksi? Mä en itse kuvia tihrusta yhtään sen suurempana oikeastaan ikinä vaikka siihen olisikin mahdollisuus, ja ehkä siksi oon kokenut sen vähän turhaksi ominaisuudeksi omassakin blogissa. Mutta oonko mä nyt sitten pientä vähemmistöä tän mielipiteeni kanssa, ja klikkailisitteko te kuvia mielummin suuremmiksikin?

4 kommenttia:

  1. Tuo Lorelei´s Tiara on niin ihana lakka!Ja ei peittävyyskään ole hullumpaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä, ei siitä keksi mitään pahaa sanottavaa!

      Poista
  2. lol ku sulla on aina noit koirankarvoja kynsissä xDxD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, jotenkin mysisesti niitä eksyy aina sekaan... :DD

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...