maanantai 17. syyskuuta 2012

Arvonnan tulokset

Se siitä viikonloppuna ilmoittelemisesta sitten :D Tyylikkäästi myöhässä, mutta nyt ois onnettaren suosikit tiedossa!

Kolmen lakan satsit lähtevät Miralle, hillalle ja Blohille, onnea! Mä en edelleenkään tiedä mitkä lakat lähtevät kelle, se selviää voittajillekkin sitten vasta pakettia availlessa ;)

Mulla on tosiaan pari ylimäärästä lakkaa vielä näiden lisäksi ja oletin että ois helppoa pistää ne eteenpäin, mutta pyhpah, valtaosa kommenteista oli nyt senverta ajatuksella rustattu että tässähän meni ihan sormi suuhun... Meen siis nyt siitä mistä aita on matalin ja nakkaan ylimääräiset lakat ensimmäiselle ja viimeiselle kommentoijalle, eli Darling ja marm, tarkkailkaapa tekin maililaatikkoanne! Näpyttelen kaikille viidelle sähköpostia tässä seuraavaksi.

Ulkoasu tuntuu edelleen jakavan mielipiteitä, ja mulla on tosissaan jo pidemmän aikaa pyörinyt mielessä sen uudistaminen, mutta mulla hakkaa nyt tuo bannerin teko aikalailla vastaan :D Eli jotain on kyllä tapahtumassa tässä lähitulevaisuudessa kunhan saan  vaan sopivan inspispuuskan! Postauksen otsikoinnit saivat myöskin kehuja, mistä oon aika yllättynyt ja ilahtunut, koska yleensä hakkaan täälä päätäni näyttöön kun yritän keksiä jotain kuvaavaa joka ei ois luokkaa "pinkit kynnet", joten kiva kuulla ettei nyt ihan kaikki ainakaan ole ihan tuota luovuusastetta ^_^

Niin ja se postaustahti... Mua itseänikin harmittaa, että se jää aika ajoin todella surkeaksi. Yritän kyllä pitää yllä edes säälittävää yksi postaus/viikko-sykliä, mutta silloin tällöin mä onnistun haalimaan niin paljon ties mitä menoa ja ohjelmaa, että se valitettavasti heijastuu tänne viikkojenkin hiljaiselona. Pari viimeviikkoa oli taas ihan hulluja, mutta nyt helpottaa ehkä vähän liiaksikin kiireiden kanssa, joten onpahan ainakin aikaa kynsille ja blogille.

Rääpäleellä ei ois kiireitä, mutta sitä ei kiinnosta paikkailla mun tekemisiä blogin puolella. 

2 kommenttia:

  1. Ohoh! Voi miten mahtavaa! Kiitos paljon! Olipa mahtava yllätys. :) ♥ Ja ulkoasu miellyttää omaa silmääni nytkin, mutta jos tahdot uudistusta niin mikä ettei, aina on ihan kivaa vähän uudistautua. :) Postaustahdista suotta stressaat, aina ei vaan kerkeä. :) Oon huomannu sen oman blogini kanssa niin moneen kertaan ettei tosikaan. :D Se on hyvä että on myös muutakin elämää. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että ilahdutti ^^ En mä postaustahdista varsinaisesti stressaa, mutta välillä aina harmittaa jos pääsee hiljaisuus venymään viikkojen pituiseksi. Yleensä se tosin tarkoittaa sitä, etten ole kerennyt lakkaamaan kynsiä ollenkaan, joten harmittaa ihan jo senkin puolesta :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...