sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Mätsäilyä kynsistin tapaan

Sarjassamme otsikoinnin helmiä... :D Olin lauantaina ihmettelemässä kavereiden bändiä ja kaupungin yöelämää, ja olin päättänyt survaista korviini höyhenkorvikset, jotka kotiutuin eBaystä jokunen tovi sitten. Voi sitä riemua joka repesi, kun hoksasin, että näähän mätsää mun yhteen kynsilakkaan! 

Kaattokaa nyt niitä! :D Mulla on nyt joku mieletön fiksaatio höyhenkorviksiin, voisin haalia vaan koko ajan lisää erivärisiä töyhtöjä päähän roikkumaan. 

idnosto
Taas voitas leikkiä "bongaa kuvasta koirankarva"-leikkiä. Lähdin hakemaan näissä vähän Gaga-kynsien fiilistä, tykkäsin niistä nimittäin kamalasti. Pikkurillit jätin suosiolla ilman pisarastrasseja, ei niihin olisi kuitenkaan mahtunut.

Ja lakkahan on Models Ownin Emerald black. 

Kait olette muuten huomanneet, että Models ownin nettisivuilla pyörii taas -50% alennukset? Vielä on pari päivää aikaa, jos on päässyt menemään ohi, niin merkin facebook-sivuilta löytyy tarkemmat tiedot ja alennuskoodi. 

4 kommenttia:

  1. Empä ole näköjään ainoa sulkakorvisfani. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No et! Mutta jos kyllästyt omiin sulkiisi, niin tiedän niille rakastavan uusioperheen... ;D

      Poista
  2. Mulla on juuri sama lakka kynsillä. :) Vähän oon kyllä pettynyt tähän lakkaan, kun odotin, että siinä ois näkyny sitä duochromea. Aika tasasen tummalta tää minusta näyttää. Mutta on tää tämmösenäänkin ihan kiva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei siitä kamalasti kyllä monivivahteisuutta löydä, mutta nätti väri se on :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...