lauantai 22. syyskuuta 2012

Vinotusta sairasvuoteelta

Ihan ensimmäiseksi mun pitää pahoitella arvonnassa voittaneille: mä en ole vieläkään saanut paketteja eteenpäin. Olen maanantain jälkeen poistunut tästä asunnosta tasan kahdesti, ja ne molemmat reissut on olleet lääkäriin. Tänään sitten selvis vaivan syykin, ja arvaus... eiku terveyskeskuksen "joo tollanen pieni köhä menee ohi kyllä ihan lepäilyllä"-diagnoosi osottautukin keuhkoputkentulehdukseksi. Hip hei. Mutta nyt kun saa oikeaa nappia naamaan niin kaipa tää tästä pikkuhiljaa iloksi muuttuu, lupaan ja vannon että noiden postittaminen on kyllä ihan to do-listan kärjessä kunhan täältä liikkeelle uskaltaudun!

Mutta joskos sitten vaikka niitä kynsiä.

Mä en edes muistanut omistavani tuollaista lilaa, jota käytin kärjissä. Ihan täysin korkkaamaton Color club, ostin sen varmaan samoissa tilaushuuruissani kun nuo Konadinkin lakat tossa taannoin kun Cesarssilla oli aikamoiset alennukset, ja sitten se on vaan unohtunut ensin pakin ja sittemmin laatikon pohjalle. Olikin korkea aika ottaa se käyttöön. Nimeltään tuo on Secret rendezvous (hui mikä nimihirviö). Pohjana taasjälleenkerran CC:n Incognito. Kaikki viivat ovat Kissin lakoilla, Black, White ja Silver glitter.

Nuo koristelulakat aiheuttaa mulle vaan ihan tosissaan päänvaivaa. Nämä oli ihan ensimmäisiä hankintoja kynsilakka-arsenaalin kasaamista aloitellessani, ja nämä ovat olleet ihan järkyttävän riittoisat, kun edelleenkin on yli puolet jäljellä, mutta piru vie kun ne jänkkiintyy! Varsinkin tuo valoinen, siitä oon tainnut joskus ennenkin rutista. Loppupuolella kynsiä en oikeen tiennyt oisko pitänyt itkeä vai nauraa, kun se ei halunnut totella sitten millään. Saas nähä palaako jossainvälissä käpy ihan totaalisesti ja siirryn vaan akryylimaaleihin.

4 kommenttia:

  1. Paranemisia! Keuhkeputkentulehduksen olen sairastanut lapsena joskus ja se on kyllä jäänyt mieleen aika hyvin. Ei sitä toiste halua kokea. :s Upeat kynnet!

    VastaaPoista
  2. Onpas hienot raitakynnet, ja loistava tuo idea yhdistää ne tavalliseen ranskikseen. Tosi tyylikkäät!

    Pikaista paranemista, keuhkoputkentulehdus ei ole todellakaan kiva!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...