tiistai 30. lokakuuta 2012

Metallihiutaleet

Kun kerran ne lumihiutaleet tuli mainittua!

Maastahan nuo kerkesivät katoamaan ennen kuin ehtivät kynnelle, mutta väliäkö tuolla. Mun olisi kovasti tehnyt mieli matata nämä, mutta kun tuo pahuksen Isa Doran mattalakka levittää leimat niin pirun herkästi, että jätin ihan suosiolla väliin. Molemmat lakat ovat Classic metallicia, jotka puolestaan ovat Golden rosen lakkoja, ellen ihan omiani muista..?

Tässä jälkimmäisessä näpsyssä sininen on kohdillaan, ensimmäinen vääristää väriä kamalasti. Kamera ei jostain syystä tykkää musta nyt ollenkaan (eli todennäkösesti joku asetus on vahingossa muuttunut johonkin suuntaan, mutta mä olen yksinkertaisesti niin käsi kameroiden kanssa että hyvä kun osaan laittaa makron päälle ja ottaa salaman pois :D), mutta sinnitellään näillä! Classic metallicit on siitä tylsiä, ettei niillä ole nimiä lainkaan, ainoastaan sävynumerot: sininen on 13 ja hopea 11. Leima on laatasta BM-323.

Mulla on muutama saman merkkinen lakka lisääkin kun joskus innostuin luettuani niiden olevan oikein kelpoja leimaamiseen, ja pyörittelin pitkän tovin kahta vaaleanpunaista lakkaa ja olin jo päätyä koko kynnen leimaan niiden kanssa, mutta ehkä joskus toiste sitten.

4 kommenttia:

  1. Kauniit :)) Himoitsen noita Bundlemonsterin laattoja, etenkin noita uusimpia :)
    Itsellänikin on tuo sininen lakka ja sopii todella hyvin leimaamiseen (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Suosittelen kyllä lämpimästi noita laattoja, hintalaatu-suhde on todellakin kohdillaan, ja niiden myötä löytyy aika pitkälti kaikki kuvat joita olen vain keksinyt tarvita vaikken olekkaan muistanut omistavani sopivaa laattaa.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...