perjantai 7. joulukuuta 2012

Misteleitä

Hohoi! Sain pitkästä aikaa aikaan jotain julkaisukelpoista, joten nakutetaanpas ne tänne vielä näin (puoli) kolmelta aamuyöstä.

Ei varmaan tarvitse erikseen selitellä, että mulla on vähän hakusessa vielä tää käsinmaalaus :D Mielekästä puuhaa se kyllä on, kun saisi aikaiseksi vähän useammin niin voisi vahingossa päästä vaikka kehittymäänkin. Mun piti ensin leimata lehdet ja iskeä strassit marjoiksi, mutta Bundle monstereiden ainoa misteli olikin vähän vääränmallinen niin päätin tarttua akryyleihin! Nää meni jo huomattavasti paremmin kun edelliset ruusuetanat. Pohjalla oleva ranskis on toteutettu Studio onen lakoilla.

Pahoittelen taas tästä pariin viikkoon venyneestä hiljaiselosta. Miten musta tuntuu, että tätä täytyy pyydellä anteeksi vähän turhan usein... Oon kyllä lakkaillut kynsiä, mutta kaikki on päätynyt supervauhtia vanulappuun, kun en oo ollut taas tyytyväinen oikein mihinkään. Liian yksinkertainen, liian sekava, liian epäsiisti. Mutta tästä ei oo taas suunta muuta kuin ylöspäin, joten yritän taas kerran parannella tapojani :)

Mä jäin tänävuonna ensimmäistä kertaa ilman joulukalenteria, kun jätin hankinnan liian myöhään. Toivottavasti teillä kävi parempi tuuri ja saatte herätä joka aamu suklaaseen. Jotenka iloista joulunodotusta kaikille, minä oon ainakin jo ihan liekeissä ja laskeskelen aamuherätyksiä ennen aattoa, vaikkei luukkuja pääsekkään availemaan!

10 kommenttia:

  1. Hienot maalaukset mun mielestä! :)

    VastaaPoista
  2. mielestäni nuo onnistuivat tosihyvin! minäkin olen vasta alkanut harjoitella akryylimaalien kanssa maalailua, mutta aloitin hieman helpommasta kuviosta: joulukuusi :D ehkä vielä ennen joulua voisin kokeilla tätä sinun kuviotasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja koita ihmeessä, näkisin mielelläni sunkin version ;)

      Poista
  3. aaa ihanat! :) hyvinhän noi on onnistunut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tattis :D Ehkä ne näyttää paremmalta kun ei tiedä millaset mulla oli alunperin mielessä, haha!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...