tiistai 29. tammikuuta 2013

Inventaarion tynkää

Viime päivityksestä on niin paljon aikaa, että mun piti arpoa pari kertaa ennen kuin saim Imageshack-tilini salasanan oikein. Ja kun siitä viime päivityksestä on niin kauan niin vois luulla että tekis blogin eteen jotain sellasta mikä vois kiinnostaakkin jotakuta, mutta ehei!

Työskentelyn virallinen valvoja Vikke.
Vietin justiinsa nelisen tuntia siihen, että listasin kaikki kynsilakkani aakkosjärjestykseen ja googlailin epätoivoisesti lakkojen sävyjen nimiä niihin pulloihin, joista tarra oli lähtenyt kävelemään tai vaihtoehtoisesti kulunut tunnistamattomaksi. Muutama pullo sai jopa lähteä vehreämmille niityille.

Onhan mulla ollut aikaisemminkin vastaava listaus blogissani. Alkutohinoissa silloin joskus jopa kuvasin kaikki lakkani sitä listaa varten, mutta jos realistisesti ajattelee, niin eihän kukaan (tai ainakaan minä) jaksa/viitsi kuvata kaikista saman merkin lakoista uutta ryhmäkuvaa aina, kun tulee kotiutettua uusi lakka. Kuolleena syntynyt idea, mutta ihan söpöä innostusta ilmassa silti :D En tiedä kiinnostaako ketään oikeesti selailla että mitä lakkoja keltäkin bloggarilta löytyy, mutta itselle on ainakin ollut jokusen kerran hyötyä siitä listasta, kun oon alelaarejen äärellä surffannut luurilla varmistamaan, onko mulla jo lakka x.

Mun piti yhdeltä istumalta luoda myös joka lakalle oma tunniste ja lisätä niitä vanhoihin postauksiin niin, että vois katsoa samalla kaikki kerrat joina olen kys. lakkaa käyttänyt ja merkata vielä erikseen lakat jotka oon todennut hyväksi leimaamisessa, mutta ton listausurakan jälkeen totesin että on ihan sallittua jatkaa hommaa vähän myöhemmin. Hiljaa hyvä tulee ja niinedelleen.

Kun nakkasin ne muutamat lakat eteenpäin, kaikki mahtuu taas pienen päällekkäisasettelun jälkeen laatikkoon pystyyn, jee! Mutta pitäis kyllä ihan tosissaan keksiä jotain käytännöllisempää säilytyspaikkaa näille. Sängynaluslaatikko on muuten ihan passeli, mutta vähän arveluttaa miten kauan se kestää eestaas kanniskelua. On meinaa nyt jo melkosen vänkyrä tuon lakkapainon alla.

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Joo, jotenkin mystisesti niitä on päässyt kertymään... :DD

      Poista
  2. Heh! Harrastan ihan samaa kun kaupassa pitää tarkistaa omistanko lakan jo. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää, etten oo ainoa kännykänräplääjä kaupoilla... :D

      Poista
  3. Viiiikkeee <3 Okke moi ei mulla muuta.

    XoXo Laurasi

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...