keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Teipit ja vinoa glitteriä

Mulla on ollut ideat viimeaikoina niin vähissä, että oikein kiukuttamaan käy. Oon selaillut muita blogeja/pinterestiä/milloin mitäkin ja kokenut pientä kiukkua siitä, että miksei ole itse nyt viitsinyt tai jaksanut edes yrittää mitään monimutkaisempaa. Äskenkin kävin kamalalla taisteluhengellä lakkalaatikkoni ja koristepakkini kimppuun, muttakun ei raksuta niin ei raksuta. Simppelillä linjalla siis mennään, mutta saimpahan sentään aikaiseksi! Jos jollakulla ois ylimäärästä intoa, inspistä ja puhtia tähän hommaan, niin lahjoituksia otetaan vastaan! 

Tuota ohutta koristeluteippiä mulla on muhinut pakin pohjalla valehtelematta yli vuoden, ja oon koittanut sitä tasan kerran kynsikiekolle yhden malliranskiksen rajaamiseen. Jotenkin alkoi vaan epäilyttää sen pysyvyys eikä sitten vaan ole tullut omille kynsille koitettua. Että kyllä mä jotenkin sentään repäsin näiden kanssa :D Tätä kuvaa pienentäessä kauhistuin että missä monsterimuodossa mun nimettömän kynsi on, mutta se olikin tuo pullon s joka pilkistää sopivasti kynnen takaa, hah.

Ajattelin, että nämä teipit voisi tykätä normaalista päällyslakasta enemmän kuin pikakuivattavasta, mutta mun ikivanha Rimmelini olikin jo aika liisteriä eikä tehnyt mitenkään erityisen siistiä jälkeä. Mutta näillä mennään! Nimettömässä ja peukalossa on pohjana H&M Light purple ja kärjissä vinosti Models own Pink fizz. Lopuissa kynsissä vastaavasti pohjalla H&M Grey ja kärjissä Juicy jules.

Saas nähdä mitä teipit sanoo suihkusta, nyt jo pari päätä repsottaa oikein lupaavasti.

2 kommenttia:

  1. Tosi kivasti sopii noi sävyt toisiinsa ja kiva kun glitteritkin on erilaiset. Tosi nätit!

    Sinulle on pieni haaste blogissamme: http://40kyntta.blogspot.fi/2013/01/125-number-11-challenge.html

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Mulla on jäänyt noita haasteita muutenkin roikkumaan, pitäs ottaa oikeen urakaksi näpytellä niitä!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...