maanantai 11. helmikuuta 2013

Pitkästä aikaa pysyvämpää

Wanhat lähestyy kovalla rytinällä, ja mun sisko oli vielä geelikynsiä ja ripsienpidennyksiä vailla. Tässävaiheessa apuun laukkaa luonnollisesti isosisko! Tälleen blogin kannalta ainoastaan ensinmainittu taitaa olla kiinnostava, joten pysytään niissä.

Sain mallikuvan tossa joku aika takaperin (eikä mulla tietenkään ole sitä enää kirjanmerkeissä että voisin linkata, jee), ja sen muistikuvan pohjalta lähdettiin hommaa työstämään. Siitä on kerennyt kulumaan jo tovi jos toinenkin kun viimeksi laitoin geelikynsiä, mutta hyvin tuo silti sujui. Ja vielä pidempi aika on siitä, kun viimeksi käytin tippejä. Tilasin fb:n Kynsikoristekirppikseltä tippiliimaa ihan piruuttani kun niin halvalla lähti, ja tää oli nyt ensimmäinen liima joka oli tarpeeksi tymäkkää ollakseni siihen tyytyväinen. Varjopuolena tosin se, että se oli kovin juoksevaista, ja mulla oli muutama sormenpää liiman peitossa ennen kuin kaikki tipit olivat paikallaan :D Värigeelien kanssa koin sen sijaan ikävän yllärin, kun ainakin vaaleanpunainen oli jämähtänyt käyttökelvottomaksi, joten pinkki osa toteutettiin pelkällä glitterillä ja kirkkaalla geelillä. Sitä saikin sitten laittaa aika kerroksen, ennen kuin lopputulos oli peittävä... Mutta ainakin kynsien jatkeena ollut neiti vaikutti tyytyväiseltä, joten väliäkös tuolla! 

Oon lupautunut perjantaiksi myös kuskiksi ja kuvaajaksi, ja sisko on aivopessyt mut tähän pestiin niin tehokkaasti, että näin viimeyönä aiheesta jo untakin. Siinä mä olin hallilla ja yritin kuvata juurikin siskoa ja sen paria, mutta niin monella tytöllä oli tasan samanlainen mekko ja kampaus, etten löytänyt omaani sieltä joukosta :( Toivottavasti menee tosielämässä sitten vähän vahvemmalla menestyksellä.

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva banneri sulla ja hienot kynnet ! (:

    thousandnaildreams.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Minulla on sinulle tunnustus blogissani!

    //Sakke

    www.mynailsismynails.blogspot.fi

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...